عشقم فدات






















Blog | Profile | Archive | Email | Design by | Name Of Posts


دلم دیگر دلتنگ ش نباش... مگر جمله اخرش را فراموش کردی؟(دیگر هیچ چیز بین ما نمانده)

دلم تنگ شده برا روزایی که:

 

شبا اس میدادی: "مال خودمی"

روزی بیست بار اس میدادی: "دوستت دارم"

 

وقتی قهر میکردم، قبل از اینکه بخوابی اس میدادی: "آشتی نکردیماااااا"

 

هنوز قهری؟؟؟؟

دلــــــــــــــم تنگ شده!!!

 

 

 


کسایی هستند وقتی میخوای بخوابی
به جای کلمه " شب بخیر"
میگن مال خودمی!
بفهمم نیستی خودم می کشمت!!!

 

 

آدم باید یکی رو داشته باشه ...
 
که وقتی دلش گرفته و حالش خوب نیست ...

حتی شده 4 صـــبح ..

زنگ یا مسیج بزنه بهش ...اونم کلی قربون صدقه اش بره ...

که عشق خودمی ... مال خودمی ...

مگه من مردم تو غصه بخوری ...

تو هم بگی خدا نکنه عشقم ...
 
 
بعد آروم شی و آروم بخوابی ...
 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در جمعه 12 مهر 1392برچسب:,ساعت16:19توسط asma-jan | |